Moianès per al Independència
Divendres, 2 de març de 2012
Divendres 2 de març a les 9 a l'auditori de Moià.
Presentació de l'Assemblea Nacional Catalana i als Municipis per la independència.
Divendres 2 de març, ha estat el dia escollit per fer un acte de suport i d'adhesió a l'Assemblea Nacional Catalana i l'entitat municipalista Municipis per la Independència.També es farà la lectura de la Declaració Conjunta dels Ajuntaments del Moianès.