Teniu res per a la tómbola de l'Aplec de la Sardana?
Dimecres, 27 d’abril de 2011
Necessitem obsequis per a sortejar
Necessitem objectes per rifar-los a la Tómbola de diumenge primer de maig. Han de ser nous i venir en els seus embalatges originals.Si en teniu o teniu voluntat de comprar-ne, us preguem que els entregueu a qualsevol membre de la Comissió de Festes abans del 30 d'abril. Moltes gràcies.