Recomanacions als afectats pel temporal Filomena

Dijous, 14 de gener de 2021

Hi ha la possibilitat de poder fer una reclamació pels danys ocasionats pels talls de llum del diumenge, 10 de gener.

En l'enllaç que es presenta en s'explica informació important a tenir en compte respecte al Temporal Filomena. En el cas de Collsuspina, l'afectació més gran van ser els talls de subministament elèctric, però també es publiquen altres casuístiques.

En el cas dels talls de subministrament:

  • En cas que encara no s’hagi restablert adequadament el servei, cal contactar amb la companyia (elèctrica, d'aigua, de telèfon...) a través dels seus canals d’atenció al client. Reviseu bé les factures perquè podríeu tenir dret a que no us cobrin la part del servei no prestat. Si cal, reclameu a l’empresa contractada.
  • En cas de tenir contractada una assegurança de la llar del tipus multirisc (amb múltiples riscos i garanties cobertes) cal comprovar si cobreix els danys i perjudicis soferts pels talls de subministrament.
  • Si s'han sofert danys als béns i també talls de subministrament i ambdós estan coberts per la mateixa asseguradora cal especificar-ho de forma conjunta en el mateix comunicat del sinistre.

En el cas que la companyia d'assegurances o l'empresa de subministrament no atengui la vostra reclamació, es pot reclamar davant el servei públic de consum del vostre municipi o comarca, o bé a l'Agència Catalana del Consum.
També es pot demanar assessorament a una Associació de consumidors.

Darrera actualització: 14.01.2021 | 17:58