Obrim la piscina, també els divendres i dissabtes a la nit
Dijous, 21 de juny de 2012
El sol, la calor, les vacançes, els socorristes, el camí per entrar, l'aigua, ...
Nosaltres ho hem preparat tot, ara sols falta que agafis el banyador, la tovallola i disfrutis del primer bany de l'any.
T'esperem dissabte.
Ara també obrirem els divendres i els diossabtes a la nit, la zona de bar, per aquells qui vulguin fer una copeta.
Ambient distès, música, i les vistes de la piscina...
Però està prohibit banyar-se.