Concert a Sant Cugat de Gavadons
Dimarts, 11 d’agost de 2009
Obres de cinc compositors a càrrec de dos conjunts de cambra
El 18 de juliol es va celebrar a Sant Cugat de Gavadons l'anunciat concert a càrrec de dos conjunts de cambra: el primer, compost pel clarinetista Daniel Vallejo, la violoncelista Lorena Lanza i el pianista Pau Robles, ens va oferir un fragment d'un trio de Brahms.A continuació van donar pas al quartet de vent Rembrandt, compost per Estrella Vallejo, flauta travessera; Gemma Bartolí, oboè; Laia Corcoy, clarinet; i Albert Garcia, fagot, els quals ens van oferir obres de Janácek, Bozza, Jacob i Françaix.
L'ermita de Sant Cugat es va omplir totalment, i no va quedar gent a fora perquè, per evitar-ho, s'havia limitat molt la publicitat del concert. En acabar, el públic va aplaudir incansablement els components dels dos conjunts, que van quedar molt ben impressionats per un auditori tan agraït.