BASES GENERALS DE LA CONVOCATÒRIA D’UNA PLAÇA DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL CONTRACTAT PER NECESSITATS DE MÀXIMA URGÈNCIA PEL FUNCIONAMENT DE LA PISCINA MUNICIPAL
1.- Objecte
L’objecte de la convocatòria és regular el procés de selecció per contractar a una persona encarregades de vigilar el recinte de la piscina per ocupar el lloc de treball de personal laboral temporal de durada determinada.
Les funcions bàsiques del lloc de treball son:
- Netejar la piscina, els vestidors, i el recinte
- Tallar la gespa i mantenir els espais enjardinats
- Controlar el bon funcionament de les instal·lacions.
- Controlar l’accés de les persones a les instal·lacions
- Anàlisi diari de l’estat de l’Aigua.
- Fer el cobrament de les entrades i ingressar-los setmanalment a l’Ajuntament.
- Gestionar el bar.
2. Condicions de les persones aspirants
Les persones que concorrin a aquesta convocatòria hauran de reunir els requisits següents:
- Tenir la nacionalitat espanyola, la de qualsevol dels estats membres de la UE o altres nacionals residents a l’Estat espanyol.
- Haver complert 18 anys
- Estar en possessió del certificat d’escolaritat.
- No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració, ni inhabilitades per a l’exercici de funcions públiques.
- Complir les condicions específiques per exercir les funcions pròpies de la plaça a proveir.
- Nivell B de la llengua catalana.
- Es podran aportar altres documents per a ésser valorats com a mèrits relacionats amb el lloc de treball, com: haver estat contractat en d’altres temporades per aquest Ajuntament, experiència, títol de monitor de lleure.
2. Acreditació de mèrits
Les persones interessades hauran d’acreditar documentalment, dins el termini de presentació d'instàncies, que serà fins al 5 de juny, els mèrits al·legats, sense que el tribunal qualificador en pugui valorar d’altres no aportats en aquest moment.
La valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb les especificacions següents:
- Tenir experiència en un treball similar (piscina d’ús públic): 1 punt per temporada fins un màxim de 2 punts.
- Experiència en tasques de manteniment: fins a un màxim de 2 punts.
- Formació en primers auxilis: fins a un màxim de 2 punts.
- Títol de monitor de lleure: 1 punt per títol.
- Títol de socorrista: 1 punt per títol.
- Altres mèrits al.legats relacionats amb el lloc de treball: fins a un màxim de 2 punts.
3. Instàncies
Qui desitgi prendre part a la convocatòria ha de presentar una instància en el Registre General de l’Ajuntament, abans del dia 5 de juny de 2014 a les 14hores.
En el termini de 10 dies d’haver finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia dictarà resolució.
4. Tribunal qualificador
Es constituirà de la forma següent:
President: Jordi Gros Roca, secretari de l’Ajuntament.
Vocals: Manuel Jorgue Morales Riquelme, personal de manteniment de l’Ajuntament.
Secretari: Josep Carrillo Fuentes, funcionari de la Corporació.
5. Presentació de documents
L’aspirant proposat haurà de presentar a l’Ajuntament, en el termini màxim de deu dies naturals, a partir de l’endemà de la data de publicació de la llista d’aprovats al tauler d’edictes, sense requeriment previ, els documents acreditatius –original o fotocòpia compulsada- de les condicions que es detallen a continuació:
a) DNI
b) Certificat mèdic
c) Declaració jurada de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del
servei de l’Administració pública, ni haver estat inhabilitat per condemna penal per
exercir càrrecs públics.
d) Declaració d’incompatibilitats
e) Tarjeta d’afiliació a la Seguretat Social, si en disposa.
f) Número de compte corrent
6. Duració del contracte
El contracte que se subscriurà amb les persones que superin aquest procés selectiu i hagi obtingut la millor qualificació serà un contracte laboral temporal.
Baixa't les bases a l'arxiu adjunt