Les UMIC visiten Collsuspina

Dimarts, 5 de setembre de 2017

Qualsevol consumidor pot presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de BarcelonaLes UMIC (Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona) formen part del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. El seu equip tècnic dóna resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial, els ciutadans, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei.

El servei de l'OPIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.

A més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Informació extreta del web de la Diputació de Catalunya.

Darrera actualització: 6.09.2017 | 05:50